Ansök – lediga jobb
Här ser du lediga tjänster i kommunkoncernen. Du ansöker på webben och registrerar samtidigt ditt cv. Allt du behöver är en e-postadress.
Hej undersköterskor! Bli en del av nya äldreboendet Solhaga
Sista ansökningsdagen: 2024-04-07
Referensnummer: C182135
Om arbetsplatsen
Vill du vara en del av något speciellt? På det nybyggda Solhaga letar vi efter dig som har ett stort intresse för bemötande samt vård och omsorg. Tillsammans ska vi forma en enhetlig verksamhet med en stark vision. Här blir du inte bara en kollega, du blir en viktig del av vår resa mot att erbjuda den allra bästa omsorgen till våra vård- och omsorgstagare. Vård- och omsorgsförvaltningen i Sundsvalls kommun öppnar stolt upp nya Solhaga. Med 108 nya lägenheter och totalt 152 lägenheter, utvidgar vi möjligheterna till en ännu mer omfamnande gemenskap. Det är av stor vikt för oss att den befintliga och nybyggda delen av äldreboendet förenas som en verksamhet med en gemensam vision och mål. Beläget i centrala delar av staden, bara en kort resa norrut, vilar Solhaga i en fridfull och naturskön miljö som väntar på att just du vill komma och jobba tillsammans med oss. På Solhaga strävar vi efter att erbjuda en omsorg som är skräddarsydd efter individens behov. Enheterna är inriktade mot somatisk vård, demensvård och växelvård. I synnerhet fokuserar vi på att utöka vår demensvård för att möta den växande efterfrågan. Det betyder att flera av våra enheter kommer att erbjuda specialiserad demensvård och ge en trygg och stimulerande miljö för våra vård- och omsorgstagare. Vi söker undersköterskor och specialistundersköterskor inom demens.
Kontakt
Marianne Lennerth
Enhetschef
Telefon: 060-19 29 86
Pernilla Brandström
Enhetschef
Telefon: 060-19 29 91
Carin Lovén
Enhetschef
Telefon: 060-19 29 89
Maria Bergström
Enhetschef
Telefon: 060-19 29 82
Kommunal
Vård- och omsorg
Telefon: 010-442 97 65
Mina sidor och e-tjänster
Logga in för att följa upp dina ärenden och ta del av de e-tjänster som Sundsvalls kommun har att erbjuda. Du loggar in med e-legitimation i form av bank-id eller mobilt bank-id. Om du saknar e-legitimation kan du beställa det via din bank eller Skatteverket.
Om e-legitimation, Skatteverket Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
E-tjänster för Näringsliv och arbete
- Anmälan om försäljning och servering av folköl Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Anspråk på företrädesrätt till återanställning vid Sundsvalls kommun Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Ansökan om medfinansiering av evenemang och möten Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Arbetsgivare - ta emot sommarjobbare Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Beställning arbetsgivarintyg Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Beställning av uppdrag till Inköpsenheten Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Beställning tjänstgöringsintyg Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Ett Sundsvall för alla Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Försäljning av elektroniska cigaretter och påfyllnadsbehållare - anmälan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Intresseanmälan för sommarvikariat inom socialtjänsten Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Intresseanmälan räddningstjänstpersonal i beredskap (RiB) Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Rapportera brister i tillgänglighet på sundsvallenergi.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Registrering av livsmedelsanläggning Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Servering av alkoholdrycker Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Sponsringsavtal för evenemang och elitidrott - ansökan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Tillstånd för försäljning av tobaksvaror - ansökan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Tipsa om brister i handeln med tobak, e-cigg och folköl Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
- Ändring eller avslut av tillståndspliktig försäljning av tobaksvaror - anmälan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster