Registrera ditt cv på webben

Om du vill söka lediga jobb via webben måste du registrera ditt cv på webben. Allt du behöver är en e-postadress.

  1. Klicka dig in på jobbannonsen.
  2. Klicka på ”sök jobbet”.
  3. Godkänn integritetspolicyn.
  4. Registrera dig genom att klicka på Ny användare längst ner till höger och ange din e-post som användarnamn.
  5. Fyll i ansökningsformuläret. Du måste fullfölja hela ansökningsförfarandet annars får du börja om från början. Detsamma om du gör uppehåll för lång tid.
  6. Inom ett dygn får du en bekräftelse via e-post på att vi mottagit din ansökan.

Har du frågor?

Kontakta den person och förvaltning som din fråga rör.

Barn- och utbildning

Catharina Fahlberg, telefon 060-19 22 84
Marianne Söderberg, telefon 060-19 14 84
Peter Karlsson, telefon 060-19 21 08

Förvaltningen för arbetsmarknad, vuxenutbildning och integration (Favi)

Maria Westerlund, telefon 060-19 12 87

Koncernstaben

Marianne Mattsson telefon 060-19 12 50

Kultur- och fritidsförvaltningen

Reneé Lundström, telefon 060-19 15 05

Miljökontoret

Susanna Tjärnberg, telefon 060-19 11 39

Servicecenter

Siv Thun, telefon 060-191504

Socialtjänsten

Birgitta Hedin, telefon 060-19 18 85

Stadsbyggnadskontoret

Åsa Holmvall telefon 060-19 19 13

Kontakt

Servicecenter Lön och Pension Ansvar för tjänster inom lön- och pensionhantering.

060-19 26 00

Öppettider

Vardagar klockan 9.00-12.00. Klämdagar stängt.

Var sidan till hjälp?

  • Om du lämnar personuppgifter här kommer vi att behandla dessa enligt dataskyddsförordningen GDPR. Läs mer på sundsvall.se/personuppgifter. Det du skriver skickas direkt till den som uppdaterar sidan.