Frågor om att söka jobb och registrera cv på webben

Kontakta dessa personer på våra förvaltningar om du har frågor som rör jobbansökningar och registrering av cv, via webben.

Behöver jag en inloggning för att söka jobb via webben?

Svar: Ja. Så här går det till att registrera dig och få en inloggning:

  1. Klicka in dig på jobbannonsen.
  2. Klicka på länken Sök jobbet.
  3. Godkänn integritetspolicyn.
  4. Registrera dig genom att klicka på Ny användare längst ner till höger och ange din e-post som användarnamn.
  5. Fyll i ansökningsformuläret. Du måste fullfölja hela ansökningsförfarandet annars får du börja om från början. Detsamma om du gör uppehåll för lång tid.
  6. Inom ett dygn får du en bekräftelse via e-post på att vi mottagit din ansökan.

Barn- och utbildning

Catharina Fahlberg, telefon 060-19 22 84
Marianne Söderberg, telefon 060-19 14 84
Peter Karlsson, telefon 060-19 21 08

Förvaltningen för arbetsmarknad, vuxenutbildning och integration (Favi)

Maria Westerlund, telefon 060-19 12 87

Koncernstaben

Marianne Mattsson telefon 060-19 12 50

Kultur- och fritidsförvaltningen

Reneé Lundström, telefon 060-19 15 05

Miljökontoret

Susanna Tjärnberg, telefon 060-19 11 39

Servicecenter

Siv Thun, telefon 060-191504

Socialtjänsten

Birgitta Hedin, telefon 060-19 18 85

Stadsbyggnadskontoret

Åsa Holmvall telefon 060-19 19 13

 

Kontakt

Lön och pension Tekniska frågor för jobbansökningar

060-19 26 00

Vi köper inte tjänster eller annonser för en pågående rekrytering och ber dig att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Öppettider

Vardagar kl. 9 - 12, klämdagar stängt.

Var sidan till hjälp?

  • Det du skriver skickas direkt till den som uppdaterar sidan. Lämna din e-postadress så att vi kan återkoppla till dig.